Режим роботи
Пн-Пт 10:00-18:00, Сб 10:00-15:00 Нд Вих.
Ви можете зробити замовлення через корзину цілодобово. Після отримання замовлення наші менеджери в робочий час зв'яжуться з Вами для уточнення деталей замовлення.
Режим роботи
Пн-Пт 10:00-18:00, Сб 10:00-15:00 Нд Вих.
Ви можете зробити замовлення через корзину цілодобово. Після отримання замовлення наші менеджери в робочий час зв'яжуться з Вами для уточнення деталей замовлення.

Оплата і доставка

1. Через кошик на сайті

Оформити замовлення через корзину на сайті Ви можете в будь-який зручний для Вас час (24 години на добу / 7 днів на тиждень). Після отримання замовлення наші менеджери зв'яжуться з Вами для уточнення деталей замовлення. 

2. По телефону

Оформити замовлення за телефонами, вказаними на сайті, можливо з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00, в суботу з 10:00 до 16:00. Ви також можете скористатися послугою замовлення зворотного дзвінка. Вам достатньо залишити Ваш номер телефону та ім'я, після наші менеджери зв'яжуться з Вами.

3. Viber

Оформити замовлення Ви можете через Viber - тел. +38 098 495 95 50

1. Доставка нашою машиною по Києву та Київській обл.

Здійснюється до під'їзду * (занесення меблів у квартиру - окрема платна послуга). Перелік міст і тарифи на доставку (якщо Вашого міста немає в списку - наші менеджери прорахують Вам вартість доставки індивідуально):

Населений пункт

Вартість доставки замовлення до під'їзду

 Біла Церква 

100 грн.

 Київ
Боярка
Васильків
Вишневе
Гатне
Глеваха
Гребінки
Калинівка
Коцюбинське
Крюківщина
Ксаверівка
Святопетрівське
Софіївська Борщагівка
Петропавлівська Борщагівка
Тарасівка
Хотів
Чайки
Чабани
Фурси

300 грн.

Бровари
Бориспіль
Буча
Ворзель
Вишгород
Гора
Гостомель
Ірпінь
Щасливе
Узин

400 грн.

Володарка
Рокитне
Обухів
Сквира
Тараща
Українка
Фастів

600 грн.

Богуслав
Кагарлик
Миронівка

800 грн.

Бородянка
Бишів
Жашків
Макарів
Ржищів
Ружин
Ставище
Тетіїв

900 грн.

Умань

1700 грн.**

Житомир

2000 грн.**

Вінниця
Черкаси

2400 грн.**

Покупець повинен забеспечити вільний заїзд до під'їзду. Якщо немає такої можливості, то за кожні 25 м переміщення меблів рахується, як за занос на один поверх вручну, згідно таблиці "занос меблів".

** Можлвість доставки в дані міста узгоджується індивідуально 

Обираючи доставку транспортом інтернет-магазину, ми залишаємо за собою право встановлювати та коригувати дату і час, в який Покупець зобов'язаний прийняти замовлення. Якщо Покупець не маєте можливості прийняти товар в зазначений термін, він може скористатися послугами перевізників, відповідно до їх тарифів. Компенсація за запізнення служби доставки не надається.

2. Доставка по Україні транспортними компаніями

Відправка замовлень по Україні здійснюється транспортною компанією Нова Пошта.

Покупець в праві замовити адресну доставку або ж доставку на вантажне відділення. Пересилання меблів оплачується одержувачем згідно тарифів транспортної компанії.

За умовами роботи Нової Пошти меблі транспортується в обрешітці (додатковому дерев'яному каркасі).

3. Самовивіз

Ви можете забрати замовлення самовивозом з нашого офісу в місті Біла Церква. Час і дата самовивозу узгоджується з покупцем індивідуально по готовності замовлення.

Платна послуга, від якої Ви можете відмовитися. 
Занесення меблів обговорюється з менеджером під час оформлення замовлення.

Вага замовленняПідйом замовлення  ліфтомПідйом замовлення вручну
від 1 до 50 кг
Тумби / Комоди / Столи / Стільці / Матраци 1-сп
50 грн.50 грн + 25 грн/поверх
від 51 до 100 кг
Пенал / Ліжко / Шафи 2-дверні / Матраци 2-сп / Крісла
100 грн.100 грн + 50 грн/поверх
від 101 кг
Кухні / Шафи-купе / Шафи 3-4-дверні / Дивани
300 грн.300 грн + 100 грн/поверх

Покупець повинен забеспечити вільний заїзд до під'їзду. Якщо немає такої можливості, то за кожні 25 м переміщення меблів рахується, як за занос на один поверх вручну, згідно таблиці "занос меблів".

При замовленні габаритних меблів (шаф, диванів, крісел, матрасів, ліжок, стільниць) враховуйте розмір дверей у Вашому будинку (під’їзду, міжповерхових, квартирних та кімнатних) та особливості планування. У випадку, якщо товар не можна занести, послуги заносу здійснюється покупцем. Передоплата у разі відмови від товару не повертається. 

Якщо меблі є в наявності - доставка здійснюється протягом 1-5 днів з моменту оформлення замовлення. Меблі під замовлення виготовляється від 3 днів до 5 тижнів (в залежності від фабрики). За день-два до доставки наші менеджери зателефонують Вам і зорієнтують по часу доставки.

Підтвердженням оформленого замовлення в інтернет-магазині «KOMOD» є внесення покупцем передплати (часткової або повної - на вибір покупця).

Внесення передплати:

1. Готівкою
Оплачується покупцем у магазині "KOMOD" за адресою м. Біла Церква, вул. Фастівська 28
Доказом оплати є фіскальний чек

2.Безготівковий розрахунок
Оплата проводиться через касу банку, на сайті банку, або в терміналі самообслуговування на підставі рахунку-фактури.
Доказом оплати є квитанція чи платіжне доручення

3.Оплата на рахунок IBAN
Внести кошти Ви можете через мобільний додаток Вашого банку. Інструкція оплати на рахунок IBAN
Доказом оплати є квитанція чи платіжне доручення

Доплата за замовлення:

1.Готівкою
Сплачується кур'єру інтернет-магазину «KOMOD» у момент отримання товару. Після оплати на номер телефону прийде фіскальний чек.
Доказом оплати є фіскальний чек

2. Безготівковий розрахунок
Оплата проводиться за день до доставки кур'єром чи відправки замовлення транспортною компанією.
Доказом оплати є квитанція чи платіжне доручення

3. Накладний платіж
У разі доставки замовлення перевізником Нова Пошта, розрахунок проводиться з представником транспортної компанії, який видає фіскальний чек.
Доказом оплати є фіскальний чек


Розмір передплати*:

20% - на всі оформлені стандартні замовлення; 

50% - для замовлень меблів за індивідуальними розмірами замовника (товари зі зміненими розмірами, конфігурацією, комплектацією);

100% - для замовлень сумою до 1000 грн.

1. Меблі доставляється в розібраному вигляді (в заводській упаковці)
На кожній пачці вказується її номер, колір, назва системи та найменування упакованої секції (упаковку з етикеткою зберігайте до остаточного складання). При отриманні товару Покупець може перевірити комплектацію і цілісність складових, а також зобов'язаний при отриманні перевірити цілісність скла і дзеркал, так як вони не підлягають гарантії!

2.Збірка меблів

Інтернет-магазин не надає послуги зі збирання меблів. Ми можемо порадити Вам перевірених майстрів. А також Ви можете самостійно знайти майстра для збирання або зібрати меблі власними силами (інструкція та фурнітура додається до кожного товару).

На всі товари, представлені в інтернет-магазині «Комод-bc», надається гарантія 12 місяців. На деякі товари діє додаткова гарантія від виробника.

Перш ніж розпочати збірку меблів, необхідно перевірити деталі на наявність браку. Якщо було виявлено брак, збірку необхідно призупинити, так як деталі меблів із слідами збірки, поверненню і обміну не підлягають. До кінця збірки зберігайте заводську упаковку та супровідну документацію.

ГАРАНТІЯ

У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків товару покупець має право:

- на пропорційне зменшення ціни Товару;
- на безкоштовне усунення недоліків Товару (рекламації).

Для безкоштовного усунення рекламації необхідно надіслати на електронну пошту [email protected] або на Viber тел. (098) 495 95 50:

  1. Фото пошкоджених деталей;

  2. Фото етикетки на упаковці від виробу;

  3. Фото схеми складання з зазначеними пошкодженими або відсутніми деталями;

  4. Фото товарного чека на покупку товару в нашому інтернет-магазині;

  5. За деякими фабрикам необхідно повернути браковану деталь разом з упаковкою, в якій вона перебувала (для усунення дефектів).

Термін виготовлення деталей по рекламації - від 2-х днів до 1 місяця.

Причини рекламації з вини виробника:

  1. Некомплектність виробу;

  2. Недостача пачок;

  3. Неякісна обробка деталей (проклейка кромки; сколи ДСП; поклейка плівки ПВХ; подряпини, які видно на відстані 0,5 м; здуття під плівкою ПВХ радіусом більше 1,5 мм);

  4. Неправильне сверління деталей;

  5. Невідповідність деталей комплектації.


Увага!!! Зображення, представлені на сайті, надані офіційними виробниками товарів.

Відтінки можуть відрізнятися від реальних, що не є підставою для повернення товару.

Фабрики виробники залишають за собою право вносити зміни в комплектацію, конструкцію і відтінки кольорів виробів, які не впливають на їх основні функції та призначення.

Гарантія не поширюється:

  1. На скла і дзеркала (цілісність перевіряйте при отрифманні замовлення);

  2. На механічні пошкодження в ході складання або експлуатації замовником; 

  3. При порушень правил і умов експлуатації меблів, пошкоджень в результаті дії домашніх тварин, вогню, агресивних рідин, вологи, а також з ознаками недбалого користування і перевантаження товару;

  4. На відновлені або відремонтовані меблі;

  5. На пошкоджені елементи в процесі складання покупцем;

  6. На меблі, в яких змінювалася конструкція або комплектуючі;

  7. На дефекти, які були повідомлені або відомі покупцеві до продажу і через які покупець отримав індивідуальну знижку;

  8. На пошкодження, що виникли при транспортуванні товару самостійно покупцем;

  9. На пошкодження, що виникли в ході транспортування товару транспортними компаніями;

  10. Збіг гарантійний термін.

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ

Інтернет-магазин веде свою діяльність на підставі «Закону про захист Прав споживача», який дає можливість повернути товар протягом 14 днів з дня покупки.

Відповідно статті 9 «Закону про захист прав споживача» покупець має право обміняти або повернути товар належної якості, якщо: 

Товар не використовувався (не збирався, чи не монтувався); Збережено його товарний вигляд (немає подряпин, сколів, потертостей, пошкоджень деталей від вологості, слідів збирання), Збережені пломби, ярлики (заводська упаковка); Зберігся розрахунковий документ (товарний чек або накладна), виданий споживачеві разом з проданим товаром.

  1. Товар не використовувався (не збирався, чи не монтувався); 

  2. Збережено його товарний вигляд (немає подряпин, сколів, потертостей, пошкоджень деталей від вологості, слідів збірки),

  3. Збережені пломби, ярлики (заводська упаковка);

  4. Зберігся розрахунковий документ (товарний чек або накладна), виданий споживачеві разом з проданим товаром.

При поверненні товару розрахунок проводиться з покупцем, який вказаний в розрахунковому документі. Сума повернення виходить з вартості товару на момент його покупки. Якщо товар був придбаний з доставкою, то при поверненні товару вартість доставки; не повертається.

Згідно додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)) поверненню не підлягають наступні товари:

- перо-пухові вироби, постільна білизна (матраци);
- деревоволокнисті, деревостружкові плити, фанера, скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (меблі виготовлені на замовлення
- кухні і шафи-купе

Також поверненню та обміну не підлягає м'які меблі в тканинах обраних покупцем згідно оферті п. 7.9.

ГАРАНТІЯ НА товар, що доставляється ТРАНСПОРТНИМИ КОМПАНІЯМИ

Транспортна компанія в обов'язковому порядку страхує товар на його повну вартість та передає на додаткову упаковку (дерев'яну обрешітку) без якої меблі не транспортується перевізником.

У свою чергу при отриманні товару на складі перевізника або у кур'єра (в разі адресної доставки) покупець повинен перевірити стан посилки в присутності представника транспортної компанії (оглянути цілісність заводської упаковки, відсутність пошкоджень, цілісність скла і дзеркал).

Якщо під час доставки товар був пошкоджений, або доставлений не в повному обсяг, покупець зобов'язаний скласти Акт прийому-передачі (+ фото ушкоджень) і Претензію (в якій вказується сума компенсації) разом зі співробітником транспортної компанії.

У свою чергу транспортна компанія на підставі Акту прийому-передачі і Претензії компенсує збиток, згідно свого внутрішнього регламенту.

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА) НА КУПІВЛЮ-ПРОДАЖ ТОВАРІВ
В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ «КOMOD-BC»

Данна оферта, відповідно до Цивільного Кодексу України, є офіційною пропозицією ФОП Тимошенко Ірини Володимирівни, далі по тексту – «Продавець», укласти Договір купівлі-продажу товарів дистанційним способом, тобто через Інтернет-магазин, далі по тексту - «Договір», і розміщує Публічну оферту (пропозицію) на офіційному сайті інтернет-магазину Продавця https://komod-bc.com/ (далі - «Сайт» ).

Споживач, діючи з метою придбання Товару на Сайті, приймає умови цього договору про наступне:

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Цей Договір є публічною офертою і не вимагає підписання (відповідно до ст. 633, 638-641 Цивільного кодексу України). Угода публічної оферти має таку ж юридичну силу як договір, підписаний на папері. Цей Договір містить всі істотні умови організації купівлі-продажу дистанційним способом, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення Покупця з Товаром.
1.2. У разі прийняття умов цього Договору, тобто публічної оферти Продавця, споживач стає Покупцем.

2. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

2.1. У цьому Договорі, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають таке значення:

Відвідувач Сайту - особа, що зайшла на сайт  https://komod-bc.com/ без мети розміщення Замовлення.

Користувач - фізична особа, відвідувач Сайту, що приймає умови цього Договору і бажає розмістити Замовлення на сайті https://komod-bc.com/.

Покупець - Користувач, що розмістив Замовлення на сайті https://komod-bc.com/.

Продавець -
ФОП Тимошенко Ірина Володимирівна, яке діє на підставі Виписки про державну реєстрацію серії АД №422390 від 06.03.2014 р, засноване відповідно до Законодавства України, що веде управління сайтом, розміщеним в мережі Інтернет за адресою https://komod-bc.com/.

Інтернет-магазин  - Інтернет-сайт, що належить Продавцю, розташований в мережі Інтернет за адресою https://komod-bc.com/, де представлені, Товари, запропоновані Продавцем для придбання.

Сайт – https://komod-bc.com/.

Товар - опублікований на Сайті Інтернет-магазину перелік товарів, по яким вказується ціна, назва і опис товару. Також товар може супроводжуватися його зображенням.

Замовлення - належним чином оформлений запит Покупця на придбання і доставку за вказаною Покупцем адресою товарів, обраних на Сайті.

Договір - договір купівлі-продажу, який встановлює для всіх Покупців однакові умови придбання Товару на умовах публічної оферти з моменту її акцептування Покупцями.

Оферта -
пропозиція Продавця, адресована будь-якій фізичній або юридичній особі згідно зі ст. 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір на умовах, які передбачені Публічним договором. Оферта набуває чинності з моменту її розміщення на Сайті.

Акцепт -
надання Покупцем повної та безумовної згоди Продавцю на пропозицію 
укласти даний Публічний договір на умовах, передбачених Публічним договором, що оформлюється одним з нижче вказаних способів:
- шляхом усного замовлення Товару по телефону або в офісі інтернет-магазину;
- шляхом направлення Покупцем письмового Замовлення на e-mail, розміщений на Сайті;
- шляхом направлення Покупцем текстового повідомлення з письмовим Замовленням на телефонні номери, які вказані на Сайті;
- шляхом відправлення Покупцем за допомогою системи, розміщеної на Сайті,Замовлення на Товар;

З моменту отримання Продавцем від Покупця Замовлення на Товар цей Договір вважається укладеним.

3.Предмет ДОГОВОРУ

3.1 Продавець зобов'язується передати Покупцеві Товар, який належить Продавцю на праві власності, а Покупець зобов'язується прийняти Товар та оплатити його в порядку і на умовах, передбачених Договором.
3.2 Покупець зобов'язаний самостійно ознайомиться з умовами данного Договору, і Продавець не зобов'язаний додатково або будь-яким іншим способом інформувати Покупця про наявність Договору крім як публікації його на Сайті.
3.3 Здійснення Покупцем акцепту підтверджує те, що Покупець ознайомився зі змістом цього Договору, реєстраційними даними Продавця, з характеристиками Товару, з ціною Товару, умовами оплати вартості Товару, умовами доставки Товару і оплати вартості такої доставки, гарантійними зобов'язаннями щодо Товару, порядком розірвання цього договору.
3.4 Шляхом укладення цього Договору Покупець підтверджує, що він ознайомлений з інформацією про товар, який продається за умовами цього Договору, а саме щодо його форми, габаритів, зовнішнього вигляду, дизайну, кольору, розміру, якості, характеристиками матеріалу, з якого Товар виготовленній і з інформацією про його виробника, приймає такі характеристики Товару і їх значення і згоден на придбання даного Товару з такими характеристиками.
3.5 У разі письмової вимоги Покупця даний Договір може бути роздрукований і підписаний Сторонами.

4.ЦІНА ТОВАРУ

4.1 Ціна на Товар вказана на Сайті в національній валюті України (гривня).
4.2 Продавець має право в односторонньому порядку змінити ціну на будь-яку позицію Товару.
4.3 У разі зміни ціни на замовлений Товар Продавець зобов'язується протягом 2 робочих днів проінформувати Покупця про зміну ціни Товару.
4.4 Покупець має право підтвердити або анулювати Замовлення, якщо ціна змінена Продавцем до моменту внесення передплати Покупцем.
4.5 Зміна Продавцем ціни на повністю або частково оплачений Покупцем Товар не допускається.
4.6 Ціни вказані на Сайті можуть носити ознайомлювальний характер, наприклад, у випадку замовлення Товару за індивідуальним виготовленням.

5.ОПЛАТА  ТОВАРІВ

5.1 Розрахунки між Покупцем і Продавцем за умовами цього Договору здійснюються в національній валюті України.
5.2 Покупець самостійно обирає один з таких способів оплати:
5.2.1 Безготівковий розрахунок через будь-який банк згідно виписаного рахунку-фактури;
5.2.2 Готівкою в касі банку або через термінал ПАТ КБ «ПриватБанк»;
5.2.3 Оплата через «Приват24»;
5.2.4 Готівкою в офісі інтернет-магазину.
5.3 Оплата товарів і послуг, наданих інтернет-магазином Покупцеві, здійснюється відповідно до розділу «Оплата та доставка» https://komod-.com.ua/dostavka/, де обов'язковим пунктом є передплата.
5.3.1 Покупець зобов'язується оплатити вартість Товару за винятком суми зазначеної в п. 5.3 не пізніше дня доставки згідно п. 6.2 Товару.
5.4 Перед здійсненням поставки Товару Покупцю, співробітники інтернет магазину і / або кур'єр, і / або третя сторона, яка здійснює доставку замовленого Товару за дорученням Продавця, має право вимагати від Покупця надати документ, що підтверджує факт оплати Товару.
5.5 У разі несвоєчасної або неповної внесеної передплати за замовлений Товар Продавець залишає за собою право не надавати Товар, призупинити або повністю не виконувати взяті на себе зобов'язання і при цьому не нести відповідальності за можливі наслідки такого рішення / дії. При цьому Продавець інформує Покупця про настання таких подій і пропонує можливі заходи щодо їх усунення з метою належного оформлення замовлення і прийняття його до виконання Продавцем.

6.ДОСТАВКА ТОВАРІВ

6.1 Поставка замовленого Товару здійснюється відповідно до умов і тарифів, зазначених на Сайті в розділі «Оплата і доставка» https://komod-c.com.ua/dostavka/.
6.2 Доставка замовленого Товару здійснюється наступними способами:
6.2.1 Продавцем з умовою збільшення вартості Товару на вартість доставки (згідно тарифів на сайті);
6.2.2 Кур'єрською службою за рахунок Покупця;
6.2.3 Покупцем зі складу Продавця;
6.3 Терміни і час доставки або відправлення товару обумовлюються особисто для кожної партії товару окремо при оформленні замовлення.
6.4 Доставка Замовлення транспортом інтернет-магазину здійснюється по маршруту з 9:00 до 18:00 в дні доставки. За 1-2 дня до доставки менеджер в телефонному режимі повідомляє Покупцеві орієнтовний час доставки, згідно складеного маршрутного листа. Якщо Покупець не маєте можливості прийняти товар в зазначений термін, він може скористатися послугами перевізників, відповідно їх тарифів. Компенсація за запізнення служби доставки не надається.
6.5 У випадку, якщо Покупець відсутній за адресою доставки або відмовляється приймати Замовлення в обумовлений час, доставка Замовлення переносится на наступну дату доставки і нараховується повторна оплата за доставку згідно з тарифів.
6.6 Якщо Замовлення переноситься більше 2-х разів, Продавець залишає за собою право анулювати його без повернення передплати.
6.7 Продавець докладе всіх зусиль для дотримання строків доставки, узгоджених з Покупцем. Затримки в доставці можливі зважаючи на непередбачені обставини, що відбулися не з вини Продавця.
6.8 У разі затримки доставки Товару не з вини Продавця, термін доставки може бути продовжений на 15 (п'ятнадцять) календарних днів, за умови завчасного повідомлення Продавцем Покупця про затримку шляхом подання відповідного повідомлення на електронну пошту Покупця або по телефону що вказав Покупець. Таке подовження термінів не є порушенням зобов'язання за Договором.

7.ГАРАНТІЯ ТА УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ

7.1 На всі Товари Продавця поширюються гарантійні зобов'язання, згідно  законодавства України. Гарантійні зобов'язання починаються з моменту поставки Товару Покупцю. 
7.2 У разі виявлення Покупцем протягом гарантійного строку недоліків Товару Покупець має право:
7.2.1 на пропорційне зменшення ціни Товару;
7.2.2 на безкоштовне усунення недоліків Товару (рекламації);
7.3 Для безкоштовного усунення рекламації Покупцеві необхідно надіслати на електронну пошту [email protected] або на Viber (098) 495 95 50:
7.3.1 фото пошкоджених деталей;
7.3.2 фото етикетки на упаковці від вироби;
7.3.3 фото схеми складання з зазначеними пошкодженими або відсутніми деталями;
7.3.4 фото товарного чека на покупку товару в нашому інтернет-магазині;
7.4 За деякими фабрикам необхідно повернути браковану деталь разом з упаковкою, в якій вона перебувала (для усунення дефектів).
7.5 Причини рекламації з вини виробника:
7.5.1 некомплектність виробу;
7.5.2 недостача пачок;
7.5.3 неякісна обробка деталей (проклейка кромки; сколи ДСП; поклейка плівки ПВХ; подряпини, які видно на відстані 0,5 м; здуття під плівкою ПВХ радіусом більше 1,5 мм);
7.5.4 неправильне сверління деталей;
7.5.5 невідповідність деталей комплектації.
7.6 Гарантія не поширюється:
7.6.1 на скло і дзеркала (цілісність перевіряйте при отриманні замовлення);
7.6.2 на механічні пошкодження в ході складання або експлуатації покупцем;
7.6.3 при порушені правил і умов експлуатації меблів, пошкоджень в результаті дії домашніх тварин, вогню, агресивних рідин, вологи, а також з ознаками недбалого користування і перевантаження товару;
7.6.4 на відновлені або відремонтовані меблі;\
7.6.5 на меблі, в якіх змінювалася конструкція або комплектуючі;
7.6.6 на дефекти, які були повідомлені або відомі покупцю до продажу і через які покупець отримав індивідуальну знижку;
7.6.7 на пошкодження, що виникли при транспортуванні товару самостійно покупцем;
7.6.8 на пошкодження, що виникли в ході транспортування товару транспортними компаніями (п. 7.7);
7.6.9 збіг гарантійний термін.
7.7 Всі посилки, які відправляються транспортними компаніями по території України страхуються.
7.7.1 Транспортна компанія в обов'язковому порядку страхує товар на його повну вартість і передає на додаткову упаковку (дерев'яну обрешітку) без якої меблі не транспортується перевізником.
7.7.2 При отриманні товару на складі перевізника або у кур'єра (в разі адресної доставки) Покупець повинен перевірити стан посилки в присутності представника транспортної компанії (оглянути цілісність заводської упаковки, відсутність пошкоджень, цілісність скла і дзеркал).
7.7.3 Якщо під час доставки товар був пошкоджений, або доставлений не в повному обсяг, покупець зобов'язаний скласти Акт прийому-передачі (+ фото пошкоджень) і Претензію (в якій вказується сума компенсації) разом зі співробітником транспортної компанії.
7.7.4 У свою чергу транспортна компанія на підставі Акту прийому- передачі і Претензії компенсує збиток, згідно свого внутрішнього регламенту.
7.8 Відповідно статті 9 «Закону про захист прав споживача» покупець має право обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дату покупки.
7.9 Обмін або повернення товару належної якості проводиться, якщо товар не використовувався (не збирався, чи не монтувався), збережено його товарний вид (немає подряпин, сколів, потертостей, пошкоджень деталей від вологості, слідів збирання), збережені пломби, ярлики (заводська упаковка) , зберігся розрахунковий документ (товарний чек або накладна), виданий споживачеві разом з проданим товаром. 
7.10 Згідно додатка № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)) поверненню не підлягають наступні товари: перо-пухові вироби, постільна білизна (Матраци); деревоволокнисті, деревостружкові плити, фанера, скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (меблі виготовлені на замовлення - кухні і шафи-купе).
7.11 Також поверненню та обміну не підлягають м'які меблі в тканинах обраних Покупцем.
7.12 Якщо товар був придбаний з доставкою, то при поверненні товару вартість доставки не повертається.
7.13 При повній або частковій відмові від товару / повернення товару належної якості передплата за товар (авансовий платіж) Покупцеві не повертається.
7.14 При повній або частковій відмові від товару/поверненні товару неналежної якості передоплата/оплата за товар повертаються Клієнту у такому порядку: 1. Складається акт про видачу коштів згідно з п. 8 розд. ІІІ Порядку № 547. В акті необхідно вказати дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар, відомості про товар (послугу), суму виданих коштів, номер, дату та час видачі розрахункового документа, що підтверджує покупку товару. 2. Кошти повертаються Покупцеві. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару – гроші повертаються за домовленістю не пізніше 14 днів.
7.15 Відтінок Товару може відрізнятися від оригіналу в залежності від специфіки передачі зображення монітора, що не є підставою для повернення Товару.

8. ПРАВА ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

8.1 Покупець зобов'язаний:
8.1.1 провести оформлення Замовлення в інтернет-магазині;
8.1.2 оплатити Замовлення згідно умов даного Договору;
8.1.3 отримати Замовлення згідно умов даного Договору.
8.2 Покупець має право вимагати від Продавця дотримання умов Данної угоди.
8.3 Продавець зобов'язаний:
8.3.1 дотримуватися умов даного Договору;
8.3.2 передати Покупцю Товар, згідно оформленого Замовлення на умовах даного Договору;
8.3.3 нести повну відповідальність перед Покупцем за виконання Замовлення до передачі Замовлення кур'єрським службам;
8.3.4 не розголошувати будь-яку приватну інформацію Покупця і не надавати доступ до цієї інформації третім особам, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством України, надати Покупцю можливість отримання безкоштовних телефонних консультацій за телефонами, вказаними на Сайті Продавця.
8.4 Продавець залишає за собою право невиконання Замовлення в разі виникнення форс-мажорних обставин.

9. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

9.1 Договір набирає законної сили з моменту його акцептування Покупцем і діє до моменту повного виконання зобов'язань Продавцем і Покупцем.
9.2 Публічний договір може бути достроково припинено:
9.2.1 за взаємною згодою Продавця і Покупця;
9.2.2 за рішенням суду;
9.2.3 у разі виникнення обставин непереборної сили (форс-мажор), що підтверджується відповідним документом компетентного органу;

10. ІНШІ УМОВИ

10.1 Інтернет-магазин та сервіси що надаються можуть бути тимчасово, частково або повністю недоступні унаслідок проведення профілактичних або інших робіт або з будь-яких інших причин технічного характеру. Технічна служба Продавця має право періодично проводити необхідні профілактичні або інші роботи з попередніми повідомленням Покупців або без такого
10.2. До відносин між Покупцем і Продавцем застосовуються положення українського законодавства.
10.3. Сторони докладають максимальних зусиль з метою усунення розбіжностей виключно шляхом переговорів. При недосягненні згоди спір буде переданий на розгляд до судового орган відповідно до чинного законодавства України.
10.4. У разі форс-мажорних обставин, документально підтверджених відповідними органами, сторони звільняються від виконання даної угоди.
10.5. Визнання судом недійсності будь-якого положення цього Договору не тягне за собою недійсність інших положень.

РЕКВІЗИТИ ПРОДАВЦЯ

ФОП Тимошенко Ірина Володимирівна
р/р UA203052990000026004040105425 в Київське ГРУ ПАТ КБ "ПриватБанк" м. Києва
МФО 305299 ЄДРПОУ 3135402262
Номер витягу з реєстру платників єдиного податку №1510273402744
Є платником єдиного податку ІІ групи відповідно до ст. 291.4 ПКУ